سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله بازکن

لوله بازکن خانگی بسازید!

  • ابتدا مقداری جوش شیرین را مستقیما به درون لوله ظرف شویی بریزید. (فراموش نکنید که جوش شیرین خشک باشد.)
  • پس از آن سرکه را به انداره کافی در لوله بریزید و راه آن را با دستمال ببندید تا ترکیب جوش شیرین و سرکه از لوله بالا نیاید.
  • پس از 30 دقیقه می توانید آب جوش را در لوله بریزید تا عملیات لوله بازکنی خانگی شما کامل شود.

به این ترتیب در صورتی که مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شدید نباشد به همین راحتی می توانید با مواد در دسترس در منزل و بدون استفاده از لوله باز کن شیمیایی آن را باز کنید. اما گاهی روش های فوری خانگی برای چاه بازکن جواب نمی دهد و لازم است با یک تماس با فرد ماهر و متخصص در چاه بازکن کار را به کاردان بسپارید تا در اولین فرصت مشکل گرفتگی لوله را حل نماید.

محلول لوله باز کن راه مناسبی برای لوله بازکنی است؟

اگر شما هم اولین راه لوله بازکن خانگی را استفاده از اسید های مختلف و قوی می دانید، سخت در اشتباه می باشید. زیرا روشی که در بالا بیان شد بهترین راهکار برای لوله باز کن خانگی می باشد.

محلول لوله باز کن که در بازار به فروش می رسند آسیب های جدی را برای تاسیسات لوله کشی و همچینن فرد استفاده کننده دارد.

محلول لوله باز کن چون خاصیت اسیدی قوی دارد، باعث خوردگی لوله های فاضلاب شده و اثر نامطلوبی را برای لوله کشی ساختمان شما خواهد داشت، همچنین گاز های متصاعد شده از اسید های لوله بازکنی مشکلات تنفسی را برای شما به همراه خواهند داشت، علاوه بر آن در اثر برخورد با پوست شما ایجاد سوختگی شدیدی برای شما خواهند کرد. این مایع های لوله باز کن نه برای توالت و نه برای آشپزخانه مناسب نمی باشند.